Uludağ Turları

+90 (212) 516 15 53

1.GÜN İSTANBUL – BURSA – ULUDAĞ:

Özge Tur Yetkilileri ile saat 06:00’da buluşarak Bursa – Uludağ’a doğru hareket ediyoruz. Otobüste kumanya sabah kahvaltısı ile Eskihisar–Topçular feribotunu kullanarak Yalova, Gemlik, Bursa üzerinden normal hava ve yol koşullarında saat 10:30‘da Uludağ’a varıyoruz. İsteyenler kayak takımlarını kiralayıp hemen kaymaya başlayabilirler. Otel müsaitliğine göre odalarına yerleşerek serbest zaman veriyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

2. GÜN ULUDAĞ:

Sabah otelde alınan açık büfe kahvaltının ardından tam gün kayak için serbest zaman.

3.GÜN ULUDAĞ – İSTANBUL:

Sabah otelde alınan açık büfe kahvaltının ardından saat 12.00’de odaları boşaltıyoruz.
Otobüs hareket saatine kadar serbest zaman. Saat 15:30’da İstanbul’a hareket ederek 20:00 sıralarında İstanbul’a varıyoruz. Turumuzun sonu.

Detaylı bilgi için lütfen bize ulaşınız.

where can you buy alli online buy alli slimming pills buy alli reviews alli online apotheke buy alli tablets ireland alli order online alli buy uk aliexpress online shopping alli afslankpil online kopen alli kup online buy alli europe buy generic alli